Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » INTEGRACJE W SKLEPIE

INTEGRACJE W SKLEPIE



1. Integracja z Allegro

Moduł integracji z Allegro pozwala na wygodne wystawianie aukcji oraz pobieranie zamówień do sklepu bezpośrednio z poziomu panelu zarządzania sklepu internetowego. To wszystko bez dodatkowych kosztów – wystarczy w Allegro aktywować bezpłatny pakiet podstawowy WebAPI i uzyska się w sklepie pełną integrację z systemem aukcyjnym Allegro. Dwustronna integracja oznacza możliwość wysyłania danych dla Allegro (wystawiania aukcji z poziomu sklepu), ale również import sprzedanych aukcji do sklepu w postaci nowych zamówień. Po sprzedaży w Allegro w sklepie, w momencie tworzenia zamówienia na podstawie transakcji Allegro są aktualizowane stany magazynowe – tak jakby klient złożył standardowe zamówienie poprzez sklep. Aukcje z poziomu panelu zarządzania można wystawiać w oparciu o własne szablony graficzne. Dzięki tej integracji użytkownik zyskuje ogromną oszczędność czasu przy zarządzaniu aukcjami.

 

 

2. Płatności elektroniczne

Płatności elektroniczne stają się coraz bardziej popularną formą rozliczeń podczas dokonywania zakupów w sieci Internet. Połączenie sklepu z operatorem płatności elektronicznych pozwala na dokonywanie przez Klientów płatności za złożone zamówienia kartami kredytowymi lub wykonywanie przelewów online. Klient po wybraniu opcji płatności elektronicznych jest automatycznie przenoszony na stronę swojego banku gdzie może dokonać przelewu. Nie musi wypełniać danych, wpisywać numeru konta – wszystkie potrzebne dane są wstawiane automatycznie – musi tylko potwierdzić dokonanie przelewu, co jest dużo prostsze i szybsze dla Klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu wpłata za zakupy wpływa na konto sprzedawcy w ciągu kilku minut i umożliwia szybszą realizację zamówienia niż w przypadku tradycyjnych metod płatności.

 

 


3. Firmy wysyłkowe

Obsługa wysyłania paczek to istotny element pracy każdego dobrze funkcjonującego sklepu w sieci Internet. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów przygotowaliśmy funkcjonalne moduły służące integracji sklepu z największymi dostawcami usług transportowych w kraju. W sklepie można jednocześnie wykorzystywać kilka firm kurierskich. Większość modułów korzysta z rozwiązań umożliwiających wymianę danych bezpośrednio z serwerami usługodawców udostępniających WebAPI. System automatycznie pobiera informacje o przesyłkach oraz generuje odpowiednie druczki na paczki. Sam proces generowania druków przewozowych jest w pełni zautomatyzowany dzięki czemu można dużo szybciej i sprawniej wysłać do klientów zamówione produkty.

 



4. Porównywarki cen

Poza promocją sklepu w wyszukiwarkach czy tez katalogach internetowych operatorzy sklepów powinni rozważyć zastosowanie formy promocji, jaką jest integracja z porównywarkami cen. Gotowa integracja pozwala w szybki sposób zaprezentować ofertę sklepu w Internecie i trafić do jeszcze większej ilości klientów.

Taka forma promocji sklepu wymaga przygotowania plików XML zawierających ofertę sklepu, z którego będą czerpane dane. W niektórych porównywarkach należy liczyć się ze stałymi kosztami miesięcznymi oraz prowizjami od napływających zamówień lub od ilości kliknięć w linki produktów. Moduł integracyjny zapewnia możliwość swobodnego prezentowania swojej oferty w systemach porównywania cen. Nasze oprogramowanie obsługuje niemal wszystkie dostępne na rynku porównywarki cen.

 

 



5. Portale społecznościowe

Na pewno pozycjonowanie stron internetowych to nie wszystko, trzeba szukać dodatkowych kanałów promocji – tutaj z pomocą przychodzą portale społecznościowe. Ogromna popularność portali społecznościowych pozwala na wykorzystanie ich do celów marketingowych własnego sklepu. Portale społecznościowe, typu Facebook czy Twitter pozwalają na nawiązywanie relacji z klientami czy kreowanie marki w ich świadomości. Integracja z portalami społecznościowymi pozwala ponadto na szybkie przekierowanie użytkownika do sklepu i skorzystanie z jego oferty. Integracja sklepu umożliwia przekazywanie do portali społecznościowych wiadomości z informacjami o produktach, dzięki czemu większa ilość klientów może dotrzeć do danego produktu w sklepie.

 



6. Systemy ratalne

Coraz więcej Polaków ceni sobie sposób robienia zakupów on-line, oczekując przy tym form płatności dostosowanych do swoich potrzeb. Jedną z nich są raty w Internecie. Integracja z płatnościami ratalnymi, to bardzo duże ułatwienie dla klientów, którzy w obecnej chwili nie posiadają pieniędzy aby zakupić dany produkt. Wystarczy podpisać umowę z bankiem oferującym ten sposób płatności.

Dzięki temu Twój klient otrzyma nową formę płatności, jaką jest zakup ratalny. Cały proces przyznawania kredytu odbywa się poprzez stronę internetową. Po zakupie produktu i przejściu na stronę banku klient wypełnia wniosek kredytowy po czym otrzymuje informację, o tym, czy jego wniosek został rozpatrzony pozytywnie lub negatywnie

 




7. Serwisy opiniotwórcze i wymiany danych

Ponad połowa Kupujących w sieci czyta opinie innych internautów przed dokonaniem zakupu. Tak mówią badania. Problemowa jest jednak wiarygodność i wartość opinii publikowanych anonimowo przez użytkowników sieci lub na stronach samego sklepu. Dlatego też powstają niezależne serwisy umożliwiające klientom wystawianie opinii o sklepach, w których robili zakupy. Do taki serwisów należą m.in. Zaufane Opinie CENEO, Wiarygodne Opinie okazje.info i inne podobnie działające systemy.

Dzięki tego typu serwisom sklep internetowy może zbierać opinie swoich klientów o faktycznie zrealizowanych zamówieniach i prezentować je w porównywarce. Tak zebrane opinie pozwalają zwiększyć wiarygodność sklepu w oczach klientów, są także dobrym narzędziem do wyróżniania swojej oferty na rynku. Ważna jest także możliwość tworzenia programów partnerskich, promowanie swojego sklepu w sieci internet, tworzenie atrakcyjnych newsletterów i zarządzania listami mailingowymi.

 




8. Integracja z Google

Oprogramowanie sklepu  umożliwia integrację sklepu z usługami jakie oferuje Google. Analizowanie skuteczności sprzedaży online wymaga śledzenia e-commerce. Dzięki integracji z modułem Google Analytics e-commerce otwierają się nowe możliwości w analizie sprzedaży. Moduł e-commerce z Google Analytics pozwala śledzić transakcje w sklepie i dostarcza cennych informacji na temat źródeł przychodów. Zbierane informacje dotyczą zakupionych produktów, kwoty zakupu, płatności oraz miasta, województwa i kraju rozliczenia. Śledzenie transakcji e-commerce w Google Analytics pozwala sprawdzić wartość ruchu według geografii, odesłań, kampanii i wielu innych typów danych.
Oprócz integracji z Google Analytics do Państwa dyspozycji jest także połączenie sklepu z usługą Narzędzia dla Webmasterów oferowaną przez Google. Jest to bezpłatna usługa, której zadaniem jest pomaganie w monitorowaniu i pomoc w dbaniu o pozycję sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Dostępna jest także bezpośrednio z poziomu oprogramowania sklepu integracja z porównywarką ceną stworzoną przez Google o nazwie Google shopping (google zakupy).

 



9. Hurtownie i programy magazynowe

Dzięki współpracy z firmą e-mo, która oferuje oprogramowanie do integracji z hurtowniami oraz programami magazynowymi możliwa jest również integracja sklepu z tego typu serwisami i programami.

Integracja sklepu z hurtowniami pozwala na import asortymentu bezpośrednio ze wskazanej hurtowni. Wczytywane są zarówno wszystkie informacje o kategoriach, produktach, producentach jak i zdjęcia oferowanych produktów wraz z późniejszymi aktualizacjami informacji. Eliminuje to konieczność żmudnego ręcznego wprowadzania bazy produktów.

Podobnie jest w przypadku integracji z programami magazynowymi typu SubiektGT, Subiekt NEXO PRO czy WF-Mag. Wszystkie dane są automatycznie przenoszone za pośrednictwem programów firmy e-mo.
 

 

Firma www.digit-al.pl przygotowała integrację – która umożliwia pełną dwukierunkową integrację Symfonia ERP Handel ze sklepem internetowym shopGold. Integracja została przygotowana w sposób umożliwiający dostęp i zarządzanie sklepem internetowym z poziomu Symfonia ERP Handel. Obsługa mechanizmu w całości realizowana jest z poziomu Symfonia ERP Handel co gwarantuje możliwość instalowania standardowych (nie modyfikowanych) wersji sklepu internetowego shopGold.
 

 


Firma baltek.pl przygotowała integrację – która umożliwia pełną dwukierunkową integrację Symplex Small Business ze sklepem internetowym shopGold. Baltek.pl zajmuje się integracją programu Small Business ze sklepami internetowymi.  Za pomocą specjalnej wtyczki do programu można wykonać komunikację pomiędzy programem Small Business a sklepem ShopGold.
 

 


Firma Integratory.pl oferuje integratory z obsługą oprogramowania ShopGold. Obsługiwane platformy to Subiekt GT, Subiekt Nexo Pro, Navireo, WAPRO (WF-MAG), Symfonia Handel i Symfonia ERP. Producent oferuje bezpłatny, 15-dniowy okres próbny. Integratory wykorzystują do komunikacji API, dzięki czemu nie jest wymagane otwieranie dostępu do bazy danych sklepu z zewnątrz.
 

 

Moduł firmy kafelman oferuje synchronizacje stanów magazynowych z programu Fakturownia do sklepu shopGold po kodzie EAN lub SKU. Synchronizacja stanów magazynowych odbywa się po API i jest wykonywana co 4 godziny. Firma kafelman oferuje dodatkowo możliwość przygotowania innych integracji z zewnętrznymi systemami.
 
 

10. BaseLinker - system do zarządzania sprzedażą online + Dropshipping

Integracja z systemem BaseLinker automatyzuje wiele zadań sprzedawcy i ułatwia zarządzanie sprzedażą z wielu źródeł. Sklep shopGold można zintegrować z BaseLinker dzięki czemu można w pełni zautomatyzować integrację np z portalem Allegro, eBay czy Amazon. System BaseLinker w swojej bogatej ofercie zawiera m.in.: – Manager zamówień – pobieranie i obsługa zamówień z wielu źródeł (integracja shopGold z Allegro, eBay i Amazon). Możliwość podłączania wielu kont allegro oraz wielu sklepów. – Masowe wystawianie aukcji bezpośrednio z magazynu sklepu. Pobieranie dowolnych danych do szablonu allegro. – Automatyczne akcje (mailing, synchronizacja stanów magazynowych, masowe zmiany w aukcjach, automatyczne wznawianie, tworzenie statusów zamówień i wiele, wiele innych). – Integracje ze wszystkimi polskimi przewoźnikami (Paczkomaty, Poczta Polska, DHL, K-ex itd.) oraz systemami do księgowości internetowej. – Intuicyjny i prosty w obsłudze. Możliwość tworzenia profili pracowników. Dostęp online!
 
 

11. Apilo - system do zarządzania sprzedażą online + Dropshipping

Nowoczesny system do zarządzania sprzedażą wielokanałową i automatyzacja procesów sprzedażowych w sklepie.

Jak działa dropshipping?
Dropshipping to strategia logistyczna powszechnie stosowana w e-commerce, zwłaszcza wśród handlowców online. To niezwykle popularne rozwiązanie, i to z dobrego powodu. W modelu dropshippingu sprzedawca skupia się głównie na pozyskiwaniu klientów i przekazywaniu zamówień bezpośrednio do dostawcy hurtowego. Cały proces magazynowania, pakowania i wysyłki towaru do końcowego klienta leży w gestii hurtowni.

 
 
 

Przejdź do strony głównej
© Copyright 2024 - Realizacja: osv.pl
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ