Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » FUNKCJE SKLEPU

FUNKCJE SKLEPU



1. Produkty i kategorie

 
  • dowolne dodawanie, usuwanie, modyfikacja oraz modyfikacja kolejności wyświetlania kategorii towarów lub produktów,
  • możliwość tworzenia "zestawu produktów" - zestaw składa się z kilku wybranych produktów (każdy z produktów w zestawie może być tańszy o ustalony procent lub wartość kwotową),
  • możliwość "kolorowania" nazw i tła kategorii (w boxach kategorii),
  • proste dodawanie i edycja kategorii i podkategorii (UWAGA - na współdzielonych serwerach ilość kategorii oraz podkategorii nie powinna przekraczać liczby 1000 pozycji, maksymalna ilość obsługiwanych kategorii wraz z podkategoriami to 5000 pozycji),
  • dowolna ilość poziomów kategorii i podkategorii,
  • możliwość definiowania indywidualnych opisów oraz META TAGÓW dla każdej kategorii,
  • listowanie wszystkich produktów oraz definiowanie filtrów zawężających wyniki (wg cech, dodatkowych pól, dostępności produktów, czasu wysyłki, producenta, kategorii),
  • rozbudowany moduł wyszukiwania zaawansowanego z możliwości wyboru parametrów wyszukiwania, w tym szukanie po opisach czy dodatkowych pola produktów,
  • edycja podstawowych informacji o produkcie bezpośrednio w listingu produktów,
  • możliwość definiowania indywidualnych opisów oraz META TAGÓW dla każdego produktu,
  • automatyczne generowanie miniaturek przy dodawaniu zdjęcia produktu (wystarczy dodać duże zdjęcie produktu),
  • możliwość nałożenia na zdjęcia ikonek informujących, że produkt jest np nowością, promocją, polecanym, hitem czy posiada darmową wysyłkę,
  • możliwość nałożenia na zdjęcia znaku wodnego (np. z nazwa lub adresem sklepu), zabezpieczające przed kopiowaniem,
  • dodawanie dowolnej ilości zdjęć do każdego produktu z osobnymi znacznikami ALT,
  • możliwość przypisania do 10 poziomów cenowych do produktów,
  • możliwość definiowania indywidualnych cen produktów dla Klientów lub grup Klientów
  • możliwość definiowania cen produktów w punktach (przy włączonym systemie punktów),
  • możliwość przypisania jednego produktu do wielu kategorii,
  • możliwość ustawienia kategorii głównej produktu (np dla porównywarek),
  • możliwość zdefiniowania ilości produktu w magazynie, kontrola stanów magazynowych produktów,
  • możliwość wykluczenia wybranych produktów z kontroli stanów magazynowych,
  • możliwość przypisania minimalnego stanu magazynowego globalnie dla wszystkich produktów lub indywidualnie dla każdego produktu,
  • kontrola stanu magazynowego cech (atrybutów) produktu,
  • określenie możliwości kupowania produktu, możliwość wyłączenia opcji zakupu produktu,
  • automatyczne blokowanie towaru gdy zabraknie go w magazynie,
  • przypisanie widoczności produktów tylko dla wybranych grup Klientów,
  • rozbudowane informacje o produkcie: dodatkowe cechy dla produktu, dołączanie plików pdf, plików dźwiękowych i video, prezentacja stanu magazynowego produktu w formie liczbowej oraz graficznej,
  • cechy produktu mogą wpływać na wartość produktu podnosząc lub obniżając jego cenę, cechy mogą mieć wartość kwotową lub procentową,
  • możliwość dodawania opisu do cech produktów,
  • możliwość przypisania do cech indywidualnych zdjęć produktów,
  • możliwość przypisania wybranych form wysyłki do produktu,
  • możliwość przypisania do produktów darmowej dostawy,
  • możliwość wykluczania produktów z darmowej dostawy,
  • koszt wysyłki produktu widoczny już na karcie produktu (nie dopiero podczas składania zamówienia),
  • możliwość definiowania indywidualnego kosztu wysyłki dla produktu,
  • dowolne zarządzanie nowościami, promocjami, produktami polecanymi, zapowiedziami oraz opcją nasz hit - sprzedawca decyduje, które produkty można zakwalifikować do poszczególnych trybów,
  • możliwość definiowania produktów dnia - na każdy dzień można przypisać inny produkt, który będzie produktem dnia i będzie miał w tym dniu indywidualny rabat,
  • definiowanie własnych dodatkowych pól opisowych do produktów np. wymiary, dane techniczne, itp,
  • definiowanie własnych dodatkowych pól tekstowych w których Klient może wpisać dowolny tekst, np treść jaka ma się znaleźć na zakupionym produkcie,
  • możliwość dodawania do produktów plików - Klient przy zakupie produktu ma możliwość dodania do produktu pliku lub kilku plików w określonych formatach,
  • możliwość dodawania do produktów filmów w formacie Mp4, FLV, Youtube lub plików mp3 do odsłuchania,
  • sprzedaż elektroniczna, możliwość sprzedaży plików elektronicznych lub kodów aktywacyjnych poprzez sklep, Klient otrzymuje link do pobrania zakupionych plików przy określonych statusach płatności (np zapłacone),
  • definiowanie produktów podobnych wyświetlanych w sklepie po wybraniu określonego produktu,
  • definiowanie produktów określanych jako akcesoria dodatkowe przypisanych do określonego produktu, wyświetlanych w sklepie po wybraniu produktu,
  • możliwość szybkiej edycji i zmiany danych o produktach bez konieczności edycji każdego produktu po kolei,
  • możliwość duplikowania produktów wraz z atrybutami,
  • masowa zmiana danych o produktach takich jak cena, status nowości, promocji, itp.,
  • masowe tworzenie oraz usuwanie promocji produktów - dla całych kategorii czy producentów,
  • możliwość definiowania produktów "gratisowych" - produktów w niższej cenie, które Klient będzie mógł zakupić po przekroczeniu określonej wartości zamówienia,
  • możliwość włączenia dla wybranych produktów opcji negocjacji ceny.
 

2. Baza klientów

  • możliwość wyłączenia automatycznej aktywacji Klienta po zarejestrowaniu - wymagana jest wówczas aktywacja przez obsługę sklepu,
  • możliwość wysłania maila do Klienta po aktywacji konta klienta w panelu zarządzania,
  • tworzenie dowolnych grup Klientów z różnymi poziomami cen oraz rabatami,
  • czarna lista Klientów - możliwość zakwalifikowania Klienta do czarnej listy
  • edycja danych zarejestrowanych Klientów,
  • ręczne tworzenie kont Klientów (np. przy zamówieniach telefonicznych),
  • możliwość logowania do sklepu Klientów poprzez konto Facebook,
  • możliwość logowania do sklepu Klientów poprzez konto Google,
  • możliwość zablokowania konta Klienta,
  • możliwość definiowania własnych dodatkowych pól dostępnych podczas rejestracji w sklepie (możliwy wybór: pole obowiązkowe lub nie, różne rodzaje typów pól),
  • możliwość definiowania dodatkowych informacji dla poszczególnych Klientów w formie tekstu, linku lub pliku (widocznych tylko dla danego Klienta),
  • przydzielanie indywidualnych rabatów Klientom,
  • szczegółowe informacje o rabatach Klienta,
  • podgląd zawartości schowka i koszyka Klientów zalogowanych,
  • możliwość zapisywania przez Klientów koszyków i późniejszego ich wczytywania oraz modyfikacji,
  • statystyka dotychczasowych zamówień każdego Klienta,
  • możliwość dopisania uwago do konta Klienta widocznych tylko dla obsługi sklepu,
  • możliwość wysłania maila lub SMS-a do Klienta bezpośrednio z panelu zarządzania,
  • możliwość zbiorczego wysyłania newslettera do Klientów, którzy wyrazili zgodę na jego otrzymywanie (wiele wariantów wysłania wiadomości, tworzenie indywidualnych grup odbiorców newslettera, eksport list mailingowych do FreshMail).
 

3. Obsługa zamówień

  • możliwość złożenia zamówienia przez Klienta bez rejestracji konta,
  • podgląd historii zamówień oraz reklamacji bez konieczności logowania przez Klienta,
  • możliwość pełnej edycji zamówień złożonych przez Klientów (zmiana danych adresowych, zamówionych produktów, formy dostawy i płatności,
  • możliwość definiowania własnych dodatkowych pól dostępnych przy składaniu zamówienia w sklepie (możliwy wybór: pole obowiązkowe lub nie, różne rodzaje typów pól),
  • możliwość definiowania dodatkowych informacji dla poszczególnych zamówień klientów w formie tekstu, linku lub pliku (widocznych tylko dla danego zamówienia),
  • ręczne tworzenie zamówień bezpośrednio w panelu zarządzania sklepu,
  • możliwość przydzielenie opiekuna do zamówienia,
  • możliwość łączenia zamówień w jedno zamówienie,
  • szczegółowa rejestracja wszystkich zdarzeń dotyczących zmian w zamówieniu,
  • wysyłanie powiadomień na email lub sms Klienta o zmianach w zamówieniu,
  • możliwość wysłania do Klienta ponownego maila z treścią złożonego zamówienia,
  • dodawanie komentarzy dla Klienta do zamówień oraz notatek wewnętrznych,
  • drukowanie karty zamówienia,
  • drukowanie faktury pro forma,
  • drukowanie paragonów (niefiskalnych) w formacie PDF,
  • definiowanie własnych standardowych komentarzy do zamówień - wystarczy wybrać status zamówienia i komentarz zostanie automatycznie wstawiony,
  • możliwość automatycznego tworzenia przesyłek w serwisach kurierskich na podstawie złożonych zamówień.
  • możliwość eksportu zamówienia lub zamówień do pliku tekstowego CSV i edycji z Excelu,
  • możliwość drukowania faktur VAT bezpośrednio z poziomu panelu zarządzania sklepu - w tym faktury zwykłe oraz dla firm zwolnionych z podatku VAT,
  • możliwość "Szybkiego zakupu" poprzez prosty formularz bezpośrednio z widoku karty produktu - zamówienia trafia do tzw zamówień do kontaktu.
 

4. Obsługa reklamacji

  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych w udostępnionym formularzu,
  • obsługa systemu reklamacji, zmiany statusów, wysyłka komunikatów do Klientów,
  • podgląd i edycja szczegółów zgłoszeń,
  • drukowanie zgłoszenia reklamacji,
  • ustawianie statusów reklamacji i wysyłanie komunikatów do Klientów,
  • szczegółowa rejestracja wszystkich zdarzeń dotyczących zmian w zgłoszeniu.
 

5. Obsługa hurtowni i system rabatów

  • możliwość ukrycia cen detalicznych w sklepie,
  • możliwość wyświetlana jednocześnie ceny brutto i netto (ceny dla końcowego zamówienia obliczane są od cen brutto),
  • wyświetlanie cen produktów z rabatem tylko dla zalogowanych Klientów,
  • przypisywanie ustalonych cen produktów maksymalnie do 10 poziomów,
  • przypisywanie produktów do grup rabatowych w celu masowego zarządzania zniżkami,
  • definiowanie upustów procentowych lub kwotowych dla każdego poziomu cenowego,
  • możliwość definiowania rabatów na zakup produktu w zależności od ilości zakupionych produktów (procentowo lub w formie kwotowej),
  • możliwość ustawiania indywidualnych cen produktów dla Klientów lub grup Klientów
  • przydzielanie Klientowi indywidualnego rabatu procentowego na wszystkie zamówienia,
  • możliwość ustalania rabatów na określone kategorie produktów, na wybranych producentów lub poszczególne produkty,
  • system kuponów rabatowych - umożliwia Klientom zakup ze zniżką po wpisaniu kodu kuponu - możliwość ograniczenia stosowania kuponów rabatowych dla wybranych grup Klientów,
  • tworzenie wielu kuponów rabatowych wg zdefiniowanych kryteriów,
  • możliwość tworzenia kuponów rabatowych o wartości kosztów wysyłki,
  • system punktów - Klienci mogą otrzymywać punkty za rejestrację, zakupy i pisanie recenzji, którymi mogą płacić przy kolejnych zamówieniach,
  • możliwość ustawienia ceny produktu w punktach i zakup produktu wyłączenie za punkty,
  • wyświetlanie po stronie sklepu w formie ikon graficznych informacji o rabacie na produkty,
  • możliwość ustalenia minimalnej wartości zamówienia dla grupy Klientów,
  • możliwość wyłączenia kupowania przez osoby fizyczne (zakupów będą mogły dokonać tylko firmy),
  • możliwość przypisywania widoczności stron informacyjnych, aktualności, formularzy oraz galerii tylko dla wybranych grup Klientów.
 

6. Formy dostawy i płatności

  • możliwość dowolnego definiowania form dostawy zamawianych towarów,
  • możliwość przypisywania do form dostawy oraz płatności indywidualnych ikon graficznych (np logotypów firm kurierskich),
  • dowolne kryteria określania kosztów dostawy - waga produktów, wartość zamówienia, ilość produktów,
  • możliwość określenia, które z form dostawy mają być dostępne dla określonych produktów,
  • możliwość określenia do jakich krajów mogą być dostępne poszczególne formy dostawy,
  • dostępne różne formy płatności elektronicznych - wystarczy mieć podpisaną umowę operatorem i włączyć moduł w sklepie,
  • dostępne różne formy płatności ratalnych oferowanych przez największe banki,
  • powiązanie określonych forma płatności z wysyłkami,
  • możliwość przypisania indywidualnych kosztów wysyłek do poszczególnych produktów,
  • możliwość włączenia opcji "Dzień darmowej dostawy" dzięki której w szybki sposób można wyłączyć koszty wysyłek dla wszystkich modułów wysyłek.
 

7. Wygląd sklepu

  • dostępne różne szablony sklepu pozwalające na dopasowanie do oferowanego w sklepie asortymentu,
  • obsługa szablonów wykonanych w technice RWD (Responsive),
  • predefiniowane różne moduły oraz boksy prezentujące treści na stronach sklepu,
  • w pełni konfigurowalna zawartość stron sklepu - ilość kolumn, zawartość modułów boksów, itp.,
  • możliwość definiowania dowolnej ilości własnych stron informacyjnych z dowolną treścią oraz własnymi znacznikami META,
  • możliwość definiowania własnych formularzy dostępnych dla klientów w sklepie,
  • wbudowany system aktualności pozwalający na zamieszczanie dowolnych treści z podziałem na kategorie,
  • wbudowany moduł galerii z opisami wstawianych zdjęć i wyświetlaniem powiększeń,
  • możliwość tworzenia indywidualnych formularzy z dowolnymi polami,
  • wbudowany moduł ankiet dla Klientów,
  • rozbudowany moduł bannerów reklamowych z predefiniowanymi bannerami typu slider, popUp - dostępne kilka modułów animacji grafik.
 

8. Raporty i statystyki

  • rozbudowany system raportów dotyczących asortymentu, zamówień i Klientów,
  • graficzna prezentacja wyników raportów,
  • możliwość definiowania kryteriów czasowych generowanych raportów,
  • możliwość eksportu wybranych raportów do pliku CSV.
 

9. Integracje z zewnętrznymi systemami

  • integracja z Allegro - możliwość wystawiania aukcji wprost ze sklepu, tworzenie zamówień na podstawie zakończonych aukcji, dwustronna integracja - obejmuje aukcje wystawione bezpośrednio ze sklepu. Program nie obsługuje aukcji wystawionych bezpośrednio z Allegro lub z innych programów (bez wcześniejszego zaimportowania aukcji do sklepu),
  • obsługa aukcji wg nowego sposobu definiowania opisów aukcji Allegro,
  • możliwość importu aukcji bezpośrednio z Allegro i dodania do sklepu produktu na podstawie dodanej aukcji,
  • edycja aukcji (zdjęcie produktu, opis, cena, nazwa produktu), wznawianie aukcji bezpośrednio z poziomu panelu zarządzania sklepu,
  • integracja z porównywarkami cen - generowanie plików XML, zamieszczanie widgetów,
  • widgety GG, Youtube, Facebook, Nasza Klasa, Allegro, Instagram w formie wysuwanych zakładek (z lewej lub prawej krawędzi ekranu),
  • możliwość stworzenia do trzech własnych wysuwanych zakładek z dowolną treścią,
  • integracja z serwisem Google Zakupy,
  • integracja z systemami śledzącymi - Google Analytics oraz moduły śledzące największych porównywarek cenowych w tym: Ceneo, Radar, Skąpiec, Aleo, Nokaut, AlleCeny.pl, Allani, Empik, eMag Marketplace (obsługa ponad 20 porównywarek),
  • możliwość zamieszczania linków z serwisów Facebook, Nasza klasa oraz wielu innych,
  • integracja z komentarzami Facebook - możliwość komentowania przez Facebook produktów sklepu,
  • integracja z firmami kurierskimi - możliwość automatycznego generowania wysyłek, zamawiania kuriera oraz drukowania dokumentów przewozowych: Elektroniczny Nadawca, KurJerzy.pl (w tym UPS i DHL), Siódemka, DHL oraz Furgonetka.pl, Apaczka, kurier Inpost, Orlen Paczka (poprzednio Paczka w Ruchu), kurier DPD, kurier GLS,
  • wbudowane moduły integracji z serwisami obsługującymi płatności elektroniczne: PayU, PayPal, DotPay, Przelewy24, PayByNet, tpay.com (dawniej Transferuj.pl), CashBill, eservice (PKO BP), First Data Polcard (dawniej Payeezy) firmy Polcard oraz imoje - ING banku, PayPo (odroczone płatności), PayNow (mBank)
  • wbudowana obsługa wysyłek: Paczkomaty 24, Poczta Polska Odbiór w Punkcie, Paczka w Ruchu, DHL ParcelShop, BliskaPaczka, DPD PickUp  - Klient wybiera podczas składania zamówienia miejsce odbioru wysyłki
  • wbudowane moduły ratalne: Credit Agricole Bank Polska S.A., mBank RATY, Santander, BGŻ BNP Paribas, iRaty oraz iLeasing
  • integracja z systemem FreshMail - systemem wspomagającym wysyłanie mailingu i newsletterów,
  • integracja z systemem GetAll - systemem wspomagającym wysyłanie mailingu i newsletterów,
  • integracja z Klikochron oraz EasyProtect - systemy ubezpieczeń online i przedłużenie gwarancji produktów,
  • integracja z edrone.me - systemem wspomagania sprzedaży, śledzenia działań Klientów,
  • integracja z shopeneo.network - systemem wspomagania sprzedaży, śledzenia działań Klientów,
  • integracja z Salesmanago -systemem wspomagania sprzedaży, śledzenia działań Klientów,
  • integracja z SARE
  • integracja z Criteo One Tag
  • integracja z systemami zbierającymi opinie o sklepach - Zaufane Opinie Ceneo, Opineo, Okazje.info, Opinie konsumenckie Google, Zaufane.pl
  • integracja z Trusted Shops
  • integracja z TRUSTISTO
  • integracja z Automater (automatyczna sprzedaż kodów elektronicznych)
  • integracja kodów trackingowych Nokaut
  • integracja kodów trackingowych Allani oraz Domodi
  • integracja z serwisem Fakturownia.pl - system zarządzania fakturami VAT online (wysyłanie faktur do systemu Fakturownia),
  • integracja z SMSApi.pl oraz SMSPLANET.pl w zakresie wysyłania wiadomości SMS
 

10. Narzędzia wspomagające obsługę sklepu

  • możliwość tworzenia grup użytkowników z różnymi poziomami dostępu do poszczególnych opcji panelu zarządzania (administratorzy, marketing, seo),
  • archiwizacja bazy danych (bezpośrednio w panelu zarządzania - zapis i odczyt),
  • możliwość ustawienia okresowo wykonywanych zadań - np. aktualizacja kursów walut,
  • wbudowana przeglądarka plików na serwerze,
  • podgląd kto aktualnie przebywa w sklepie z możliwością przeglądania zawartości koszyka Klienta oraz historii przeglądania stron, a także możliwością wysłania do Klienta informacji wyświetlanej w formie okna popup na ekranie komputera Klienta,
  • edytor szablonów sklepu oraz aukcji allegro,
  • możliwość dodawania własnych wersji językowych sklepu poprzez prosty w obsłudze system definiowania tekstów,
  • możliwość zmiany treści tekstów wyświetlanych w sklepie, szablonów wysyłanych maili, itp.,
  • rozbudowany moduł importu oraz eksportu danych do plików w formacie CSV i XML,
  • obsługa importu plików XML w formacie Ceneo, Nokaut, Starcode - możliwość importu danych na podstawie w/w formatów plików XML wraz z możliwością mapowania kategorii produktów z plików XML z kategoriami sklepu i ustalanie indywidualnych marży na poszczególne kategorie,
  • definiowanie słowników parametrów używanych do opisów produktów.
 

11. Pozycjonowanie sklepu

  • mechanizm przyjaznych adresów SEO,
  • możliwość definiowania indywidualnych META TAGÓW dla kategorii, produktów, stron informacyjnych, strony głównej sklepu, formularzy, aktualności, galerii itp.,
  • tworzenie mapy sklepu dla Google,
  • zoptymalizowane kodowanie HTML pod kątem wyszukiwarek - zastosowanie HTML5,
  • możliwość automatycznego generowania sekcji META dla produktów, kategorii i producentów,
  • zastosowanie mikroznaczników Google,
  • możliwość utworzenia indywidualnych linków dla produktów.
 

12. Dodatkowe funkcje sklepu

  • opinie Klientów o produktach, Klient ma możliwość oceny produktu w skali od 1 do 5 i wpisania komentarza do oceny, opcja może być dostępna tylko dla Klientów zalogowanych lub wszystkich Klientów, możliwość ustawienia automatycznych maili z prośbą o opinię o produktach po zakupie Klienta w sklepie (możliwość ustawienia po ilu dniach od zakupu mail ma zostać wysłany),
  • opinie o sklepie, Klient ma możliwość oceny sklepu wg kilku parametrów, dane są prezentowane w formie wysuwanej zakładki, możliwość ustawienia automatycznych maili z prośbą o opinię po zakupie Klienta w sklepie (możliwość ustawienia po ilu dniach od zakupu mail ma zostać wysłany),
  • wyszukiwarka produktów, wersja prosta oraz zaawansowana,
  • porównanie produktów z różnych kategorii, brak limitu produktów do porównania,
  • ostatnio oglądane produkty,
  • tworzenie własnej listy produktów (schowek), po zalogowaniu Klienta lista jest zachowywana do czasu ponownego logowania,
  • zapamiętywanie koszyka Klientów zalogowanych oraz możliwość zapisywania wielu koszyków Klienta,
  • automatyczna lista najlepiej sprzedawanych produktów,
  • program partnerski,
  • moduł newslettera,
  • moduł newslettera w oknie PopUp (za zapisanie się do newslettera Klient otrzymuje kupon rabatowy),
  • moduł ofert PDF, możliwość tworzenia ofert PDF dla Klientów na podstawie produktów znajdujących się w sklepie,
  • obsługa SSL w całym sklepie lub na wybranych stronach (tzw wrażliwych np rejestracja, logowanie).

Przejdź do strony głównej
© Copyright 2024 - Realizacja: osv.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu